HJÄLP


Min dator har fått visrus!! Vad har hänt med världen, helt plötsligt så känns ingenting i mitt hem av värde.
Kanske finns det en mening med det, min dator kanske talar om för mig att jag ska ägna mer av min tid med mina hundar och att jag kanske bör tvätta och städa och sådant. Ni vet sånt som aldrig blir gjort för att man fastnar framför datorn. Så det kommer antagligen inte hända så mycket här på ett tag, min man är ett snille på sånt här igentligen men han är ju aldrig hemma och kan lösa det, så nu har jag tjuvstartat datorn i alla fall men när som kommer det poppa upp ett otäckt fönster eller liknande så det är bästa jag avrundar. Till helgen kanske det kan bli fixat!! So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0