Ett försök

Jag ska ge det ett försök det här med bloggandet. Tycker att det är så himmla kul att läsa andras bloggar och inbillar mig att om jag skriver om mig med rätt ord så kanske det verkar lite intressant. Jag är dock inte nöjd med själva looken på min blogg, den lurar liksom ingen att jag har koll. Men det blir något jag får jobba med, det hade ju självklart underlättat om det fanns ett snille som ville ge mig photoshop och lära mig något om html koder. Någon frivillig?
Tänkte inte skriva mer dryga saker, utan försöka klura ut hur man lägger in bilder, jag har nämnligen blivit tokkär i diesel's nya kampanj och tänkte dela med mig av det goda! So Long


Älskar't !!!


Kommentarer
Postat av: Robin Anderson

Är det några som ALLTID lyckas med kampanjer så är det fan Diesel Industries. Mums!!

2010-01-29 @ 15:39:54
Postat av: borisjelic

vad tycker du om britney spears unrealesda låt :)?

2010-01-29 @ 16:27:54
URL: http://britneyinfo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag gillar att du äntligen börjat blogga, sluta nu inte med det. Puss

2010-01-29 @ 19:10:54
URL: http://bomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0