16/9-12

        bild: via pintrest
 
 

Det blev en längre bloggpaus här tyvärr, semestertider och annat fix kom i vägen. Och nu har jag helt enkelt inte hunnit ta mig tiden, vill så gärna fixa en ny bloggdesign här men sånt tar tid! Men jag ska skärpa mig. Igår var fina Malin här, och jag fick en så himla fin bild som hon gjort själv! Den ska få en hedersplats vid min lilla arbetshörna! Och så var hon så gullig och länkade hit, så nu känner jag ju inte alls att jag måste hålla bloggen vid liv ;) Tack Malin. Det var kanske den skjutsen jag behövde?! Ovan är en styling av Lotta Agaton som inte alls hör till sammanhanget men som är förbaskat snygg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar bild ! :) skönt att du börjat blogga igen ju!

2012-09-18 @ 11:31:29
URL: http://joyforhome.blogg.se
Postat av: Malin

Ella Bella gå med i min tävling !!!

2012-09-23 @ 23:29:41
URL: http://joyforhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0