10 snabba med mig

  • Mitt drömyrke är PR-konsult
  • Jag vill bo i Köpenhamn eller vid kusten i Skåne
  • Min favvo mat är kronärtskockor med chevré toast
  • Spotifylistan består främst av Mando Diao, Johnossi, Franz Ferdinand, Sahara Hotnights och Lykke Li
  • Jag absolut ÄLSKAR vintern eftersom att jag åker både skidor och snowboard
  • Jag har två mopsar (Homer & Rooney)
  • Att laga mat till middagsbjudningar är bland det roligaste jag vet.
  • Ett av de bästa resemålen är NY enligt mig och jag sparar för att dra dit igen.
  • Ett perfekt söndagsnöje är för mig att åka och titta på möbler
  • Jag tycker inte om glass så länge det inte är Ben & Jerrys cookie dough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0