Önskelista


Jag vill ha, jag vill ha, jag vill också ha!
Har haft bilden av denna ursnygga transparenta skjortan i huvudet idag, den kan ju vara snygg till nästan vad som. Praktiskt! Får se om jag kan blinka med ögonen mot mannen och använda matpengarna... Var det inte så Maria Montezami lärde oss att göra? Och så vill jag, nej jag ångrar mig, jag måste ha den skorstensfria öppnaspisen från vauni.. i framtiden… så snart som möjligt… helst nu! Och denim + denim trenden som är så snygg kan man ju klämma in på skorna, klacken är ju också underbar på dessa från vagabond. Men blääää de räcker lixom inte är så oinspirerad give me some inspiration Taylor Momsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0