Bläää


Fortfarande ingen inspiration därav den dåliga uppdateringen, om någon bryr sig. Det finns ju massor av fina grejer, men att titta på dem gör mig inte varm inombords när jag vet att jag inte har tillräckligt med guldmynt. humpf. Det straffar sig att bara roa sig i decembermånad när man får lönen en månad senare. Aj. Allt är ju en kedja, så på grund av dåligt pengaflöde blev det hemmakvällar i helgen framför TVn. Men melodifestivalen tänkte jag då absolut inte titta på! Tyvärr gav TV-tablån oss inget val, så melodifestivalen blev det. Jag blev dock otroligt nöjd med svenska folket när de röstade fram Salem Al Fakir till vinnare, kanske finns det hopp i det här landet ändå!  Och så bjuder jag på en deppig måndagslåt. Jag e inte arg, bara lite bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0