Bloggar


Bild: finns här

Det var ju hyfsat nyligen jag började blogga, People I’m stuck! Jag tycker att det är jättekul, det känns härligt att få skriva av sig, som en slags terapi. Jag har även många bloggfavoriter som jag numera följer slaviskt, min absoluta number one är Natalie Karlsson, helt enkelt en härlig och inspirerande blogg med mycket mode. SRC783 är en supercool blogg med riktigt grymma bilder och massa bra länkar till andra inspirerande bloggar. Filippa Lund med sina alltid så klockrena outfitts. Caroline är tjejen från samma lilla stad som jag, brukar snegla in på bloggen och tycker att det är ganska så kul att följa någon så på avstånd. Och så följer jag ju självklart syrrans blogg, så jag kan hålla reda på henne!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

It's frickin awesome ;)

2010-02-14 @ 17:38:35
URL: http://bomi.blogg.se/
Postat av: C

hehe hel lugnt, kul att du börjat blogga!

2010-02-14 @ 22:04:52
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0