Nöff


Vet ni vad som är bland det bästa som finns? Att skratta! Det är ju helt otroligt härligt, man är ju uppenbarligen glad, och så smittar det. Helt enkelt härligt. Det senaste har jag otippat börjat nöffa när jag skrattar, ni vet när man drar in luft och det kommer ett liknande grisljud. Jag tyckte själv att de va kanon för det gjorde ju att man börjar skratta mer, inte minst omgivningen, men det har försvunnit, så i går chattade jag med sis på fejjan och då skriver hon att hon helt plötsligt har börjat låta så när hon skrattar. Kul för dig svarar jag, besviken över att min förmåga att göra så har lämnat mig, jag saknar det, det fick mig att känna mig lite unik

Nu ska jag dra för att titta på FARSAN, kanske kommer det ett nöff!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha, jag döööör (och nöffskrattar i min ensamhet)

2010-02-16 @ 19:12:38
URL: http://bomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0