Colors

Bild: fatboy

Så här ligger de till, just nu är vi 4st som ligger och slåss på min sida sängen, förra veckan var vi 5st. Och det beror på att våra kära hundar Homer och Rooney självklart ska få vara med överallt (förra veckan var vi hundvakter där av antalet). Och så självklart M då som alltid lyckas rulla över och ta min kudde och mitt täcke. Men nu har jag bestämt att det ska var nog med det! Hundarna ska få sig en egen säng, så jag har hittat den här jättefina doggieloungen från fatboy, nu kommer vi fram till det verkliga problemet.... Vilken färg?? Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Qurre, Strimman & Zuki

Hahaha precis så har jag det här hemma oxå =) Oj det var jättefina hundsängar! Svårt med färgvalet... Kanske roligt med nån färg? Tycker att den översta är fin! Fin blogg du har förresten =)

2010-02-01 @ 20:35:02
URL: http://www.qurrestrimmanzuki.cybersite.nu
Postat av: Emma

Mopsar i egen säng?Lilla Ella,du slänger pengar i sjön.Ingen mops jag känner sover i egen säng hihi..Men jag håller med dig, riktigt tuffa hundsängar=) Kram fr. Emma och mopsen Ozzy

2010-02-02 @ 18:39:20
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: sara

Hej gumman! Jag håller med dig, jag är med sjukt sugen på en fatboy! Men jag funderar på om malte skulle sova i den? haha, jag tror nämligen inte det! :) Jag får ligga i den själv!?

Pusss

2010-03-18 @ 10:44:09
URL: http://saraherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0