På väg tillbaka

Jaa (läs "jaa" med skånska), nu har jag haft ett litet break på se sådär en månad, dags att ta sig i kragen då kankse? Det är ju kul att blogga men utan inspiration faller man gärna platt och hellre 0 inlägg än massa kassa inlägg, det är i alla fall min teori. Men nu är det dags för nya tag, för nya krafter har hämtats och det har de gjort i Skåneland!! Och med hjälp av en dagsutflykt till Köpenhamn!! Jag har för visso varit ganska ensam på dagarna men kvällarna har varit helt fab med syrran! Och vi har gjort massa kul, jag har också promenerat längst med havet nästan varje dag med utsikt över till Helsingör och är inte de helt underbart så vad är då underbart? Sammanfattningsvis.......

Bild: lånad av syrran

I mån drar jag ner mot Helsingborg igen, men bara en liten snabb visit denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0