Catch up

Det har ju hänt en del det senaste som jag inte har haft någon chans att dela med mig av. Här kommer lite snabb info. Jag…

  • … bor numera i Helsingborg, Hundarna och M bor dock kvar i byn…
  • … har precis börjat på ett nytt jobb igen!
  • … är totalt tok kär i Johnossis nya skiva efter konsertbesöket på Mejeriet
  • … är ganska kär i Helsingborg också, ganska mycket till och med
  • … har en ny pärla, hänger mycket på syrrans jobb; Hotell Vikings tapasbar, - Helt lovely, husets godaste vitavin, bara ett tips
  • … letar desperat efter ny lya som jag och syster kan dela, skynda skynda! (tips mottages gärna)
  • … saknar halvt ihjäl mig efter mopsarna och M också ibland ;) Men de besöker mig allt som oftast och då utnyttjas tiden till fullo.

 

Lite smått från det senaste.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!Ja det har vart en hel dej snörvlande här hemma men nu är jag piggare..Har fullt upp med jobb och skola så just nu finns ingen tid för utflykter tyvärr:( Usch fattar inte hur du kan flytta ifrån Magnus o hundarna, jag hade blivit knäpp i huvudet av saknad:( Men söker han jobb hela tiden o så, så att tanken är att flytta till dig?Kram kram

2010-05-25 @ 11:23:08
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Fanny

åh vad roligt! välkommen till Helsingborg. jag och melker är ofta nere i stan och runt lite överallt så vi kanske springer på varandra. :) här ska finnas några mopsar men jag har knappt träffat någon jag heller. lite tråkigt!

2010-05-25 @ 21:43:18
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0