Flyt och flytt

Vi fick lägenheten! Den e så grymt fin, nyrenoverad, ljus, högt till tak, utsikt till havet, öppen planlösning, allt man kan önska sig. En gnutta liten bara om man ska vara kritisk. Och vi flyttar om bara 1månad. En av de bästa sakerna är läget, man kan bara sätta sig på cykeln och rulla ner till stranden utan att ens trampa. Helt Lovely.

För övrigt så sög vi på Quizet i torsdags, till mitt försvar så missade jag halva och känner inte att jag vill ta på mig det, men det var riktigt kul. Ska hårdplugga klassiska filmer och filmmusik och hoppas på att de blir fler gånger på The Tivoli.
Igår tog jag och syrran en utflykt till Malmö och shoppade loss, vi fick till och med en solskensfylld dag.

Och ikväll är det party i Köpenhamn som gäller, Yey!!


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Va roligt att du hittade min blogg!! :) Jo, jag vet.. jag har läst på en del och fraller kan ju vara rätt tjuriga. Plus att jag har hört att dom snarkar! haha, fast det kanske mopsar också gör?! Vad gör du nu för tiden? Jobbar du eller pluggar? Din blogg är himla fin! Kram!

2010-06-10 @ 23:03:02
URL: http://tiffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0