Hundsaker



Vet ni hur svårt det är att hitta smakfulla hundtillbehör?! Det krävs minst en hel kväll framför datorn för att man ska hitta något som är lite roligare, att hitta en butik med fina hundsaker är en ren lögn.
Eller letar jag bara på fel ställen? I alla fall så ska hundarna få nya selar, Rooney har halsband just nu och han sliter ju snart av sig halsen så som han ska dra, Homer har haft en sele som har funkat väldigt bra, men den är inget vacker och nu har han haft den så länge att den börjar vissla på sista refrängen.
Så igår skulle det bestämmas, det blev selarna som ni ser längst upp till vänster, en brun och en svart från Puppia med matchande koppel. De är inte helt klockrena men det är de bästa som vi sett hittills.
Över tusen spänn slutade den notan på. Och så självklart när det är beställt och klart så hittar man massa andra fina hundsaker som inte är i en miljon olika färger med otäcka pipljud, till och med hundschampo från TIGI (Pet Head).
Spoiled dogs? - Neej då, men de e klart att det är roligare med fina saker, matskålarna vi har är bl.a. från Marimekko.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med fler mopsar! Vi tänker precis likadant, jag betalar hellre lite dyrare och grejerna ser bra ut än att köpa nåt billigt (fult) som man ändå bara skulle vilja byta ut. Och leksaker som piper kommer vara förbjudet hemma för Gibson, det får han leka med hemma hos mina föräldrar istället. ;)

2010-05-24 @ 15:27:22
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Åh mopsar är underbara, dom är alltid söta på bild ;)



Och jag håller med på hundsaker. Det tar ett tag innan man hittar det rätta. Jag kan handla ihjäl mig på koppel.. Haha

2010-05-24 @ 20:57:59
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Fanny

japp! både melker och hans syster bor i Helsingborg :)

2010-05-24 @ 21:33:31
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0