Vecka

Den här veckan kommer att sluta så bra! Hoppas jag, det känns så.
Veckan började lite tråkigt eftersom att jag inte mådde bra och ficka stanna hemma från jobbet, men nu känner jag mig hoppfull igen! Ska strax sticka till jobbet och hinner förhoppningsvis iväg tidigare för att kolla på en förhoppningsvis helt klockren lägenhet! Den ligger på rätt ställe och den är nyrenoverad, för att den skulle vara helt optimal hade det dock behövts ett rum till, men nu ska vi inte vara kräsna, prior 1 är att den har tak! Ungefär så desperata är vi.
I morgon ska jag också jobba, och efter det drar jag ner till The Tivoli på en quiznight (tror jag att det hette) det låter i alla fall kul. På fredag ska jag och syrran ner till Malmö och shoppa lite, på lördag är det party i Köpenhamn och ev. övernattning på hotell.  Det kommer bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0