4/6-12

 

Här var längesedan något hände, men det har varit ett otroligt händelserikt år. Jag har precis avslutat mitt förstå år på utbildningen Inredning- och butikskommunikation vid Linneuniversitetet i Växjö. Det har varit extremt tufft men samtidigt fantastiskt kul och lärorikt. Jag har saknat bloggen fast inte känt att tiden funnits, men det är kul att se att det fortfarande finns några där ute som kikar in här då och då.

 

I fredags flyttade vi äntligen till en ny lägenhet här på campus, och det har ju varit det också att vi bott i en 1a i andrahand som gjort att kreativiteten i hemmet inte direkt flödat. Men nu har vi fått 64kvm som omsorgsfullt ska inredas på bästa sätt. Och jag är säker på att det kommer trilla in en och annan bild från det projektet här.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilden! Vem har tagit den? Ven är upphovsmannen alltså? Eller var hittade du den bilden?
Börja skriva igen! :)

2013-08-24 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0